اولین گردهمایی مدارس فوتبال در کیش برگزار شد

جزیره کیش یکی از مکان هایی است که فستیوال های ورزشی و به خصوص فوتبال و بعضا اردو های تیم ملی فوتبال در رده های سنی مختلف برگزار میشود. به گزارش تور لحظه آخری کیش:اولین فستیوال مدارس فوتبال جزیره کیش با حضور ۴ مدرسه فوتبال جزیره مرجانی در زمین چمن المپیک کیش برگزار شد.محمود پازوکی رئیس هیئت فوتبال کیش در این رابطه به خبرنگار ورزشی کیش پرس گفت: سال گذشته فستیوال بزرگی از سوی فدراسیون در تمامی استان ها برگزار شد که جزیره کیش در این فستیوال حضور نداشت. به همین جهت مسئولان موسسه ورزش و تفریحات سالم جزیره کیش تلاش کردند تا با امکان برقراری این فستیوال در جزیره کیش استعدادهای کودکان زیر ۱۰ و زیر ۱۲ سال فوتبال کیش را به نمایش بگذارند.پازوکی افزود: در همین راستا با تلاش های فراوان و هماهنگی و همکاری مدارس فوتبال جزیره کیش امروز این فستیوال برگزار شده است که بیش از ۱۱۸ کودک و نوجوان زیر ۱۰ و زیر ۱۲ سال در این همایش بزرگ شرکت دارند. رئیس هیئت فوتبال جزیره کیش تاکید کرد: این فستیوال در دو مرحله دو روزه در تاریخ های ۸و۹ همچنین ۲۹و ۳۰ مرداد برگزار می شود.

تور_کیش-تور_مشهد.com_kish football school 1
فستیوال مدارس فوتبال- تور لحظه آخری کیش

وی از برگزاری یک دوره سه روزه در شهریور ماه برای شرکت کنندگان برتر این فستیوال خبر داد و افزود: در این دوره سه روزه که در کرج برگزار می شود و برترین های کودک و نوجوان کشور در آن حضور دارند برترین های اردو برای مسابقات کشوری برگزیده خواهند شد.محمود پازوکی با اشاره به اینکه جزیره کیش دارای ۴ مدرسه فوتبال است اظهار کرد: مدرسه فوتبال سپهر کیش و قرمزپوشان سپهر کیش مدارس خصوصی هستند که شهریه دریافت می کنند. مدرسه فوتبال صیادان کیش، متشکل از بومیان جزیره بوده و مدرسه فوتبال هیئت فوتبال به سازمان منطقه آزاد تعلق داشته و منتخبین کیش در آن بازی می کنند.وی با بیان اینکه در این فستیوال برخی از مربیان استان های مختلف نیز حضور دارند افزود: این مربیان برای استعداد یابی به جزیره کیش آمده اند و استعدادهای برتر شانس حضور در تیم های خارج از جزیره را دارند. بنا بر این گزارش ، ۱۴ نفر برتر این مسابقات با در نظر داشتن کیفیت فنی، اخلاقی و تکنیکی زیر نظر ۴ استعداد یاب جهت شرکت در مسابقات فستیوال فوتبال کشوری انتخاب خواهند شد.

تور_کیش-تور_مشهد.com_kish football school 2
فستیوال مدارس فوتبال جزیره کیش

رئیس هیئت فوتبال کیش هدف از برگزاری این فستیوال را هماهنگی بیشتر مدارس فوتبال، آموزش اصول ورزشی و بازی به کسانی است که در این تیم ها حضور دارند دانست.وی خاطر نشان کرد: به تمامی فوتبالیست های شرکت کننده در این برنامه لوح تقدیر اهدا خواهد شد.مجتبی شمس مدیر فنی، بابک اکبری مسئول برگزار کننده، محمود پازوکی رئیس هیئت فوتبال کیش و مسعود خون جهان، روح الله حدادی مقدم، علیرضا کاویانی و دکتر اشتری ۴ استعداد یاب های فوتبال حاضر در این مراسم هستند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.