مجتمع ورزش های دریایی کیش

مجتمع  ورزش های دریایی کیش بزرگترین و مدرنترین مجموعه تفریحات و ورزشهای دریایی کشور است که در تمام طول سال قابل استفاده برای گردشگران تور کیش و تور لحظه آخری کیش است. این مجنمع همچنین تنها مرکز ورزش دریایی هوشمند در کشور می باشد. مجتمع  ورزش های دریایی کیش که به عنوان طرح برگزیده مجله معتبر New Architect   فرانسهمعرفی شده است در دو بخش دریایی و ساحلی اجراء گردیده است که بخش دریایی آن شامل یک عرشه نیم دایره به طول 300 متر و عرض عرشه 3 متر است . خشکی اینسازه دارای یک سازه بتنی دایره است که بیش از 17 فضای تفکیک شده با امکاناتی نظیر سرویسهای بهداشتی ، دوش ، انبار ، اتاق منجی غریق ، مرکز امداد رسانی امور دریایی و اسکله مخصوص پهلوگیری شناوران و همچنین تعداد 8 کلوپ ورزش تفریحی و تعداد 2 غرفه کافی شاپ و فست فود برای گردشگران تور کیش تجهیز گردیده است.

xn----4mcbuhcsd6mvade17j9n.com-majmoe varzeshhye abi kish 5

یکیاز تکنولوژی های بکار رفته در این مجتمع یک سیستم هواساز VRF‌ است که در برخورد با هوای تازه هوای مطلب داخل رختکن ها را برای گردشگران تور کیش تامین می کند و کف پوش های ضد آب که مانع لیز خوردن شده و ضد باکتری بوده و در برابر آتش و پارگی مقاوم است.

xn----4mcbuhcsd6mvade17j9n.com-majmoe varzeshhye abi kish 3

مجتمع  ورزش های دریایی کیش باساحل ماسه‌ای بسیار تمیز و شیب مناسب، در مرکز سواحل تفریحی قسمت شرقی کیشکه از نواحی پرتردد و مجاور هتل‌ها و بازارهای کیش است واقع شده و از این لحاظ امکان دستیابی به وسایل و امکانات ورزشی دریایی برای گردشگران تور کیش راحت‌تر است. در این مجموعه شما می توانید از انواع تفریحات آبی مانند جت اسکی، چتر پاراسل، غواصی و ... لذت ببرید.

xn----4mcbuhcsd6mvade17j9n.com-majmoe varzeshhye abi kish 4

xn----4mcbuhcsd6mvade17j9n.com-majmoe varzeshhye abi kish 6

مطالب مرتبط:

اماکن ورزشی کیش

تفریحات آبی تور کیش

مکان های دیدنی کیش

منبع: تور لحظه آخری کیش



  تورکیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش

تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش تور کیش

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.