کشتی تفریحی دنا

کشتی تفریحی دنا از جاذبه های تفریحی دریایی کیش است که رفته رفته گردشگران تور کیش و  تور لحظه آخری کیش زیادی را به خود جذب کرده است. کشتی دنا ساخت کشور استرالیا و با ظرفیت 250 نفر از انواع کشتی های کاتاماران است و دارای 3 طبقه مجزا می باشد اماده پذیرایی از گردشگران تور کیش است. در سالن موزیک کشتی تفریحی دنا هنرمندان جزیره کیش به اجرای موزیک زنده و برنامه های شاد می پردازند.در طبقه فوقانی کشتی سالن VIP قرار دارد که گردشگران عزیز تور کیش می توانند با نوای آرامش بخش پیانو، مدتی را سپری کنند.عرشه کشتی نیز مکانی بسیار مناسب جهت تماشای جزیره زیبای کیش بر روی آبهای خلیج فارس مخصوصا در شب می باشد. همچنین گردشگران تور کیش می توانند لحظات بیاد ماندنی خود را توسط عکاس های حرفه ای ثبت نمایند.

 xn----4mcbuhcsd6mvade17j9n.com-kashti dena 3

xn----4mcbuhcsd6mvade17j9n.com-kashti dena 1

مطالب مرتبط:

تفریحات آبی تور کیش

مکان های دیدنی کیش

پارک های کیش

منبع: تور لحظه آخری کیش

کشتی تفریحی آکواریوم ستاره

کشتی تفریحی آکواریوم ستاره ساخت کشور ژاپن تنها کشتی آکواریومی استاندارد  کیش است که بوسیله پنجره های سالن زیر آب، گردشگران تور کیش و تور لحظه آخری کیش را قادر به تماشای زیبایی های دریا ، ماهی های رنگارنگ و مرجان ها و گیاهان متنوع دریایی می سازد. کشتی تفریحی آکواریوم ستاره  دارای ابعاد 12 * 5 * 2.6 ( طول ، عرض و عمق ) بوده و با ایمنی کامل و تجهیزات لازم بعنوان تنها کشتی آواریومی کشورگردشگران تور کیش را قادر می سازد تا زیبایی های خلیج همیشه آبی فارس را از عمق 2.5 متری سطح دریا از طریق پنجره هایی تماشا کنند. این کشتی در طول روز چندین گشت دریایی یک ساعته را در آب های مرجانی کیش انجام می دهد و برنامه های شاد و سرگرم کننده در طول گشت دریایی بر لذت گردشگران تور کیش خواهد افزود.

 

xn----4mcbuhcsd6mvade17j9n.com-kashti akvarium setareh 1

 

 

مطالب مرتبط:

تفریحات آبی تور کیش

مکان های دیدنی کیش

پارک های کیش

منبع: تور لحظه آخری کیش

 

 

 

 

 

 

 

کشتی تفریحی آرتمیس

کشتی تفریحی آرتمیس بزرگترین و مجلل ترین رستوران دریایی ایران است که از ابتدای تیرماه سال 87 در سواحل جزیره کیش افتتاح گردیده است و تا کنون مورد توجه خاص گردشگران تور کیش و  تور لحظه آخری کیش قرار گرفته است. کشتی آرتمیس با طول 30 متر و عرض 10 متر در دو طبقه طراحی گردیده که رستوران آرتمیس با ظرفیت 130 صندلی در طبقه اول آن قراردارد. سوار شدن بر روی این کشتی تفریحی برای افراد با هر سن وسال بسیار راحت است و احتیاج به بالا رفتن از پله و نردبان ندارد. کشتی آرتمیس همه روزه از ساعت 23:00 الی 1:00 بامداد گشت دریایی دارد و با ارائه غذاهای متنوع همراه با موسیقی زنده، کافی شاپ واقع در عرشه و برنامه های شاد و مفرح، لحظاتی ماندگار و فراموش نشدنی را در آب های نیلگون خلیج همیشه فارس برای گردشگران تور کیش عزیز به یادگار خواهد گذاشت.

 xn----4mcbuhcsd6mvade17j9n.com/wp-content/uploads/2015/03/xn-4mcbuhcsd6mvade17j9n.com-kashti-artmis-2

xn----4mcbuhcsd6mvade17j9n.com/wp-content/uploads/2015/03/xn-4mcbuhcsd6mvade17j9n.com-kashti-artmis-

xn----4mcbuhcsd6mvade17j9n.com-kashti artmis 4

xn----4mcbuhcsd6mvade17j9n.com-kashti artmis 5

xn----4mcbuhcsd6mvade17j9n.com-kashti artmis 6

 مطالب مرتبط:

تفریحات آبی تور کیش

مکان های دیدنی کیش

پارک های کیش

منبع: تور لحظه آخری کیش

کشتی تفریحی نوید دریا

کشتی تفریحی نوید دریا بزرگترین کشتی تفریحی جزیره کیش است که آماده ارائه خدمات به گردشگران تور کیش و  تور لحظه آخری کیش می باشد. کشتی نوید دریا ساخت کشور ژاپن بوده و درسه طبقه ساخته شده که دارای سالن VIP، سالن FIRST CLASS، سالن موزیک، کافی شاپ دریایی و عرشه ایی زیبا می باشد و هر شب از ساعت 20:30 الی 22:30  و 23:00 الی 1:00 بامداد طی یک گشت 2 ساعته روی آب، با موزیک زنده و جنگ شادی و برنامه های سرگرم کننده برای گردشگران تور کیش جاذبه خاصی ایجاد کرده است. قابل توجه استاین کشتی متعلق به شرکت پادنا پرنس کیش است.

 xn----4mcbuhcsd6mvade17j9n.com-kashti navid darya 1

مطالب مرتبط:

تفریحات آبی تور کیش

مکان های دیدنی کیش

پارک های کیش

منبع: تور لحظه آخری کیش

پارک آبی کیش

در تور کیش یکی از از لذت بخش ترین جاذبه های تفریحی جزیره کیش، پارک آبی کیش است. پارک آبی کیش با مساحت 56000 متر مربع و ظرفیت روزانه 3000 نفر، اولین و بزرگترین پارک آبی روباز ایران است که از حیث امکانات بی همتاست و توانسته لحظات بسیار مفرحی را برای گردشگران تور کیش و تور لحظه آخری کیش فراهم بیاورد. موقعیت جغرافیایی ویژه پارک آبی کیش از دیگر ویژگی‌های متمایز کننده این مجموعه است به گونه‌ای که چشم انداز بی‌نظیر آب‌های نیلگون خلیج همیشه فارس را در جنوب و پارک ملی جنگلی جزیره کیش در شمال را در اختیار گردشگران تور کیش قرار می‌دهد.

http://xn----4mcbuhcsd6mvade17j9n.com/wp-content/uploads/2015/02/xn-4mcbuhcsd6mvade17j9n.com-park-abi-kish-1.jpg

پارک آبی کیش بر اساس داستان " راز قلعه خورشید" طراحی و ساخته شده است. طراحی و ساخت 14 راید و جاذبه این پارک توسط شرکت White Water West کانادا که یکی از معتبر ترین‌ شرکت ها در این صنعت می باشد انجام شده است.طراحی پارک آبی کیش به گونه ایی انجام  شده است تا امکان استفاده برای اعضای خانواده در کلیه سنین امکان پذیر باشد. در طراحی تجهیزات این پارک آبی، از جدید‌ترین وسایل تفریحی روز دنیا استفاده شده است. شایان ذکر است که تعدادی از سرسره‌های هیجان پارک آبی کیش در منطقه نمونه مشابه ندارد. برخی از وسایل و امکانات این پارک بدین صورت می باشد:

 Boomerango
Super Bowl
Inner Tubes
AquaLoop
Free Fall
Whizzard
Aqua Play
Double Viper
Wave Pool
Lazy River
Kid’d Slides
اسپا
رستورانها

کیوسکها 

فروشگاه

 http://xn----4mcbuhcsd6mvade17j9n.com/wp-content/uploads/2015/02/xn-4mcbuhcsd6mvade17j9n.com-park-abi-kish-2.jpg

مطالب مرتبط:

مکان های دیدنی کیش

پارک های کیش

منبع: تور لحظه آخری کیش